• De coronacrisis heeft vanzelfsprekend ook (financiële)gevolgen voor de vv Veenhuizen. Al bijna drie maand worden er geen enkele inkomsten gegenereerd binnen onze club, maar alle rekeningen (huur, loonkosten, energie etc) moeten door onze penningmeester gewoon worden betaald. Om de krappe kas toch enigszins een beetje aan te vullen hebben wij de Zaccini ondergoed/sokken actie bedacht en georganiseerd. Hier zijn jullie een tijdje geleden van op de hoogte gebracht. Echter tot op heden vallen de bestellingen erg tegen. Wij doen dan ook een oproep aan een ieder om, indien mogelijk, toch een bestelling te plaatsen. Iedere bestelling levert de club €2,50 op. Tevens willen wij vragen om jullie familie, vrienden en kennissen van deze actie op de hoogte te brengen. STEUN ONZE CLUB!!!