• Plaats in de organisatie

De vereniging heeft voor het bereiken van haar doelstellingen en voor haar bedrijfsvoering, naast de opbrengsten vanuit contributiegelden en kantinebeheer, financiele middelen nodig vanuit externe sponsoren. Zij stelt hiervoor een sponsorcommissie aan die, bij uitsluiting, bevoegd is tot het afsluiten van sponsorcontracten.

Samenstelling sponsorcommissie

De commissie bestaat uit maximaal vier personen. Een lid is verantwoordelijk voor de administratieve zaken, zoals het beheer van de contracten en de facturering. De andere leden houden zich bezig met het aantrekken van nieuwe sponsoren en het onderhouden van de contacten met bestaande sponsoren.

Overlegbijeenkomsten

De commissie komt voor nader overleg een maal per drie maanden, of vaker indien noodzakelijk, bijeen. Deze bijeenkomsten worden voorgezeten door een lid van het verenigingsbestuur. Hierdoor is het contact met het bestuur gewaarborgd.

Werkwijze

Tijdens de bijeenkomsten verdelen de leden de lijst van de huidige sponsoren. Ieder is verantwoordelijk voor het onderhoud van de contacten met de toegewezen sponsoren. Eveneens wordt besproken wie als nieuwe potentiƫle sponsor benaderd kan worden en door wie.